2022-07-31 wandeling Mals - Spondinig Prad 15km

31 juli 2022 - Laas, Italië

Zaterdag waren we aangekomen in ons heerlijk appartementje in Laas. Omdat we 2 nachten geboekt hadden konden we zondag een mooie wandeling maken. Pieternel had een prachtige wandeling uitgezocht maar ik was vergeten te checken hoe laat we de bus moesten hebben om boven in de bergen te komen. Toen we met de trein in Mals aankwamen bleek de eerstvolgende bus 2 uur later te gaan.  Omdat we dan waarschijnlijk te laat terug zouden zijn, hebben we een ander wandeling gekozen: de Sonnensteig, halfhoog langs de flank van het dal. We liepen grote stukken langs zogenaamde waalwegen; dat zijn paden met daarnaast oude irrigatie-kanalen waar nog steeds water doorheen stroomt.

Terug in ons appartement hebben we heerlijk gekookt (net als de dag daarvoor) en op ons terras gezeten. Helaas was het niet mogelijk het appartement nog een dag te houden.

foto's volgen nog; die moeten van onze mobiel per mail naar de chromebook, waarvan de muis het inmiddels heeft begeven, met wrak internet. Denk maar , wat in het vat zit verzuurt niet.

1. Angelique Tuzkapan:
    3 augustus 2022
    Ik ben benieuwd naar de foto's.