2022-08-03 Lermoos - Wertach 60 km 534 hoogtemeters

3 augustus 2022 - Nesselwang, Duitsland

Vandaag hebben we het laatste stukje gefietst. Op de kaart kun je zien dat we eigenlijk tegen de klok in om Lichtenstein zijn gereden. We hebben de auto opgehaald en die lijkt weer helemaal in orde. We konden hier in Nesselwang nog een ferien-wohnung voor 2 nachten boeken, dus we gaan nog van allerlei leuke dingen doen. Vandaag zijn we naar het plaatselijke zwembad (erlebnis bad) geweest.

Ik heb 3 dagen foto's erbij gezet. Er ontbreken nog 12 dagen. Wat we voornamelijk proberen met de foto's is te laten zien hoe mooi het hier is; het weer en het licht maken het extra mooi.

Overmorgen rijden we naar huis en daar zal ik ook de laatste foto's erbij zetten en de balans opmaken. We zijn wel blij dat we in Zwitserland zijn begonnen en het eigenlijk steeds mooier werd; andersom was minder geweest.

1. Welmoed Roos:
    4 augustus 2022
    Jullie hebben de tocht dus volbracht, knap hoor. Nog lekker een paar dagen relaxen dus. Ik heb me net aangemeld voor de volgende reisblog van Judith. Kate is hier net gebracht. Zij vertrekt morgen naar Wales. Fijne laatste dagen nog.
  2. Angelique Tuzkapan:
    4 augustus 2022
    Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben in jullie vakantie. Prachtig is het daar! Nu nog even genieten van de laatste dagen.