2022-07-30 Mezzocorona - Merano - Lasa 65 km gefietst (rest trein) 337 hoogtemeters 32,9 graden

30 juli 2022 - Lasa, Italië

Vandaag is het Pieternel gelukt een klein appartementje te boeken voor 2 nachten (misschien 3) in Lasa en om daar te komen hebben we gefietst van Mezzocorona tot iets voorbij Merano (Tel) en daar hebben de net als gisteren de trein genomen. We zitten hier heerlijk; hebben op ons balkon gegeten en gaan morgen lekker wandelen hier in de buurt.

1. Jennifer:
    31 juli 2022
    Dus eindelijk komen de wandelschoenen van pas. Respect voor alle km’s die jullie fietsend hebben afgelegd!
  2. Judith:
    Weer even snel bijgelezen. Liep een beetje achter. Gave tocht maken jullie!
  3. Gert van Duijn:
    1 augustus 2022
    Klinkt fantastisch
    Zeker nadat ik de foto's en de kaart ook heb bekeken
    Veel plezier verder
  4. Angelique Tuzkapan:
    1 augustus 2022
    Lekker de wandelschoenen aan en genieten van de prachtige omgeving. Wandelen gaat langzamer dan fietsen, hoe langzamer, hoe meer je ziet van waar je bent.