2022-08-01 Laas - Landeck over de Reschenpas 95 km 982 hoogtemeters 34 graden

1 augustus 2022 - Landeck, Oostenrijk

Vandaag hebben we de Reschenpas "gedaan". Deze hadden we vorig jaar ook al gereden maar toen met slecht weer, regen en bewolking. Nu was het prachtig weer en de uitzichten waren adembenemend. Na 44 prachtige km's over een mooi fietspad bereikten we de top op 1500 meter. Omdat het daarna lange tijd naar beneden gaat besloten we af te dalen naar Landeck waar we in een soort spookhotel terecht kwamen: heel groot en donker met weinig gasten. Wel hadden we een prima kamer en bed.

foto's volgen

1. Welmoed Roos:
    2 augustus 2022
    Ik miste jullie verslagen al een beetje. Jullie hebben mooie dagen achter de rug zo te lezen. De foto's houden we te goed. Ik ben er nieuwsgierig naar. Een goed vervolg van jullie reis gewenst.
  2. Angelique Tuzkapan:
    3 augustus 2022
    Fijn dat jullie de pas nu ook met goed weer hebben kunnen doen. Het is altijd een verassing waar je terrecht komt wanneer je niks boekt. Maakt het wel leuker.