2022-07-15/16 Utrecht/Heidelberg/Wertach met de auto

16 juli 2022 - Wertach, Duitsland

Gisteren zijn we rond 1 uur 's middags vertrokken. In Heidelberg zijn we gestopt. 's Avonds hebben we nog in de Altstadt gefietst; levendig en een prachtig slot dat hoog boven het stadje ligt.

We sliepen in een formule B&B hotel; op zich hebben we daar goede ervaringen mee, maar de formule lijkt zijn beste tijd te hebben gehad.

Vandaag was de bedoeling om naar Wasserbrug aan de Bodensee te gaan, maar het was onmogelijk om daar (of in de buurt) een hotel te vinden. Dus zijn we uitgeweken naar Wertach in de Algau. We zitten daar in een echt tuttig hotel (met hele goede bedden). Dit dorp ligt aan de Bodensee - Königsee radweg; dit stuk hebben wij al 3 maal gefietst en het is hier prachtig. dus kunnen we morgen gelijk starten met fietsen.

Dat zal overigens wel moeten omdat de auto vlak voor aankomst vervelende lampjes en meldingen toonde. We laten er hier naar kijken en hopen maar dat we na 3 weken fietsen er weer mee terug kunnen rijden.

Morgen geht es los!! Naar Romanshorn (einddoel) is het ruim 100 km dus wellicht gaan we een stukje met de trein als het te lang duurt.

1. Welmoed Roos:
    17 juli 2022
    Mooie foto's. Succes met de eerste fietsdag.
  2. Angelique Tuzkapan:
    17 juli 2022
    100 km met hellingen is inderdaad best veel. Gelukkig zijn er treinen. Veel fietsplezier!